محمدی خبر داد

 آتش سوزی مغازه تعویض روغنی در چهار راه میدان بار

همدان-مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از آتش سوزی مغازه تعویض روغنی در چهار راه میدان بار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۱۵
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آتش سوزی مغازه تعویض روغنی  واقع در چهار راه میدان بار، بامداد امروز با حضور آتش نشانان همدان مهار شد.

وی با بیان اینکه ساعت ۴:۱۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه در تماس با ستاد فرماندهی آتش‌نشانی همدان  از وقوع حریق در مغازه تعویض روغنی در چهار راه میدان بار خبر داده شد، گفت: به محض اطلاع نسبت به اعزام آتش نشانان ایستگاه مرکز و فرهنگ  اقدام شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان بیان کرد: آتش نشانان در ارزیابی اولیه متوجه شدند حریق از مغازه تعویض روغنی آغاز و با توجه به حجم بالای مواد اشتعال زا در مغازه، شعله‌ها در حال سرایت به مغازه‌های اطراف  و خودروی پارک شده در جلوی درب بود بنابرای نسبت به اطفای حریق و جلوگیری از بروز خسارت بیشتر اقدام کردند.

وی از شهروندان خواست  ضمن رعایت موارد ایمنی در صورت بروز هر گونه آتش سوزی و حادثه ای، در اطراف صحنه حوادث تجمع نکنند و خاطرنشان کرد: ازدحام جمعیت در اطراف محل حوادث همواره موجب کندی روند عملیات می‌شود و عملکرد و عملیات آتش نشانان را مورد تاثیر خود قرار داده و از طرفی احتمال حوادث ثانویه، انفجارات و خسارات جانی غیر قابل جبران وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار